Uw ip-adres: 98.84.18.52
U kunt hier inloggen en uw Outlook Webmail bekijken. U kunt inloggen met de gegevens, die u ook gebruikt om in te loggen op het werk, dus met uw MDW account. Wilt u ook het intranet inzien en uw dienstrooster? Open dan de medewerkersportal (link zie onder).
Het webportaal is bestemd voor medewerkers met een inlogtoken. U kunt inloggen met een MDW account en inlogtoken uit de app op uw telefoon. Vragen over de MDW portal, kunt u stellen aan het Servicemeldpunt, telefoon 0341 - 463400.
- Webportaal (inloggen met app)
Alle afdelingen in het St Jansdal werken met een volledig geautomatiseerd plannings- en dienstroostersysteem. Voor u als medewerker betekent dit dat u via deze pagina van de website kunt inloggen om uw dienstrooster in te zien, of uw wensen voor vrije dagen kenbaar te maken. Ook informatie over vakantie- of overuren kunt u dan bekijken.
Hier kun je inloggen op 'Mijn AFAS' en je medewerkersdossier inzien, loonstroken downloaden, declaraties indienen en je eigen gegevens wijzigen.
Inloggen Mijn AFAS (Afas InSite met je St Jansdal MDW-account)
Inloggen buiten MDW omgeving gaat op basis van twee-factor-authenticatie. Volg de eerste keer dat je inlogt de inloginstructies. Meld je aan met je St Jansdal e-mailadres en maak een wachtwoord aan. Voor de twee-factor-authenticatie heb je de Afas pocket app nodig. Daarna kun je inloggen met je werkmail, wachtwoord en bevestigen op de Afas pocket app.
Inloggen AFAS online (AFAS online met 2 factor authenticatie)
Heb je vragen over het gebruik van 'Mijn AFAS'? Stuur dan een Ultimomelding AFAS in.
AFAS Pocket App
Met de AFAS Pocket heb heb je altijd en overal toegang tot je gegevens. De app is ook heel handig als je bijvoorbeeld reiskosten wilt declareren. Download in de playstore (Android) of App Store (Apple) de app AFAS Pocket. Wil je meer weten over hoe de AFAS Pocket App te installeren? Bekijk dan het instructiefilmpje.
Scan de QR code met je mobiel en intalleer AFAS Pocket
Via de knop ‘Inloggen voor medewerkers met een St Jansdal e-mailadres’ kunt u inloggen in het Leer Management Systeem ‘St Jansdal Leert’, uw persoonlijke leeromgeving. Deze omgeving biedt de medewerkers toegang tot alles wat er op het gebied van leren en ontwikkelen in het St Jansdal beschikbaar is.
Leer Management Systeem ‘St Jansdal Leert’
Het verwijsproces loopt via ZorgDomein. Hierin vindt u het actuele verwijsaanbod met de bijbehorende toegangstijd. Heeft u vragen over de inhoud van onze verwijsafspraken? Neem dan contact op met onze ZorgDomein coördinator Ali Heijboer: A.Heijboer@stjansdal.nl
TCC Beter Samen
Het doel van TCC Beter Samen is het stimuleren en optimaliseren van de samenwerking en verbinding tussen de 1e lijn en 2e lijn, om vanuit het perspectief van de patiënt eenduidige en samenhangende zorg te organiseren en daarmee de kwaliteit en continuïteit van zorg te optimaliseren. Het TCC Beter Samen faciliteert, verbindt en begeleidt om dit doel te kunnen bereiken.
Transmuraal Incidenten Melden (TIM)
Incidenten zijn onbedoelde gebeurtenissen in het zorgproces die tot schade aan de patiënt hebben geleid, hadden kunnen leiden of (nog) zou kunnen leiden. Het melden van incidenten is belangrijk om inzicht te krijgen in het functioneren van het zorgproces, om hier zodoende van te leren en daarmee de kwaliteit en veiligheid van onze patiëntenzorg continu te verbeteren.
Direct melden
Transmuraal Incident Meldformulier
Uitgangspunten
- Meld vanuit de intentie om de zorg te verbeteren en om herhaling van incidenten te voorkomen.
- Meld duidelijk, objectief en zonder oordeel.
- Meld over processen en niet over personen
- Ga respectvol om met collega's of partners in de zorgketen.
Probeer uw ketenpartners te laten weten dat er een melding komt.
Heeft u vragen en/of opmerkingen? Neem contact op met:
TCC Beter Samen
Telefoon: 0341 - 43 5717
Email: tcc@stjansdal.nl
Meer informatie vindt u op de website van TCC Beter Samen
Het zorgverlenersportaal (voorheen: verwijzersportaal) voor huisartsen én assistenten in de regio heeft een nieuwe naam: Diagnostisch Centrum St Jansdal en is te bereiken via de link: www.diagnostiekstjansdal.nl
Huisartsen en assistenten kunnen hier:
- diverse diagnostisch gerelateerde artikelen bestellen in de webshop, van onder andere het klinisch chemisch lab, functieafdeling, afdeling radiologie en het bacteriologisch lab.
- protocollen, documenten, instructies en prijzen inzien.
- actueel nieuws vinden over het Diagnostisch Centrum St Jansdal.
Patiënten vinden hier meer informatie over (diagnostische) onderzoeken.
Assistenten hebben toegang tot de webshop.
Alle patientenfolders vindt u hier.
Formulieren, protocollen en overige documenten met betrekking tot de trombosedienst en antistolling zijn te vinden op de website van het Diagnostisch Centrum: https://www.diagnostiekstjansdal.nl/.