Patiëntenportaal MijnStJansdal
Uw beveiligde, persoonlijke omgeving van het ziekenhuis
Met MijnStJansdal kunt u thuis…
- DigiD gebruiken om eenvoudig in te loggen,
- Zelf uw afspraak inplannen of verzetten,
- Een deel van uw medisch dossier inzien,
- Vragenlijsten invullen,
- Vragen over uw voorgeschiedenis beantwoorden,
- Folders en animaties bekijken,
- Onderzoeksresultaten inzien (bijv bloedonderzoek),
- Een vraag stellen aan uw zorgverlener (eventueel met foto),
- Uw adres of telefoonnummer wijzigen,
- Een familielid of mantelzorger machtigen om uw dossier in te zien
(als zij ook een MijnStJansdal account hebben).
Met MijnStJansdal via de app MyChart kunt u in het ziekenhuis:
- Bij binnenkomst aangeven dat u er bent bij de aanmeldzuil).
- Bij opname gebruik maken van handige, extra functies.
MijnStJansdal helpt u om goed voorbereid naar het ziekenhuis te gaan
Steeds meer poliklinieken bieden hun vragenlijsten en informatiefolders aan in MijnStJansdal. U heeft dan overzichtelijk alle informatie bij elkaar staan. Door MijnStJansdal te gebruiken, houdt de arts meer tijd over voor de reden van uw komst. Al 100.000 mensen (oktober 2022) maken er gebruik van! U ook? U kunt MijnStJansdal gebruiken op de computer en via de app MyChart op uw telefoon en tablet.
Helpdesk / Digiplein MijnStJansdal
Op werkdagen (8.30 - 16.30 uur) kunt u ons bereiken op 0341 - 463700 en helpen wij u graag. Of stel uw vraag aan epd@stjansdal.nl. Ook helpen de medewerkers van de Helpdesk MijnStJansdal graag bij de balie van het Digiplein in de centrale hal van Harderwijk en Lelystad. U kunt hier terecht voor vragen over MyChart / MijnStJansdal of inloggen met DigiD. Ook ondersteunen de medewerkers bij het plannen, verzetten of annuleren van een bloedafname- of röntgenafspraak.