l

Direct contact

Telefoonnummers

St Jansdal Harderwijk

0341 - 463911

St Jansdal Lelystad

0341 - 463590

Poli-Apotheek St Jansdal

0341 - 435858

Helpdesk MijnStjansdal (8.30 - 12 u)

0341 - 463700 

 

Medische hulp buiten kantoortijden

Bij levensbedreigende spoed

112

Harderwijk: Medicamus Spoedpost  

0900 - 341 0 341

Website: Medicamus Spoedpost

 

Lelystad: huisartsenpost Medrie  

0900 - 333 6 333

Website: Huisartenpost Lelystad

 

 

 

Verpleging-samen

Medische informatie

Hoe kan het dat ik geen medische informatie zie in MijnStJansdal?

In MijnStJansdal ziet u gegevens die vanaf 1 oktober 2016 ingevoerd zijn in het Elektronisch Patiëntendossier. In de aanloop naar een geplande afspraak worden de volgende medische gegevens in MijnStJansdal zichtbaar: actuele gezondheidsproblemen, medicatie, allergieën en in het ziekenhuis bekende vaccinaties. Gesloten gezondheidsproblemen worden niet zichtbaar in MijnStJansdal. Deze oudere medische gegevens zijn wel zichtbaar voor uw behandelteam.

Hoe snel kan ik uitslagen van onderzoeken zien via MijnStJansdal?

Als een uitslag bekend is, duurt het uiterlijk zeven dagen voordat u deze kunt bekijken in MijnStJansdal. U bepaalt uiteraard zelf of u de uitslagen vooraf wilt bekijken. Tijdens uw eerstvolgende afspraak vertelt uw behandelaar wat deze uitslagen betekenen. Ook kunt u de uitslagen van onderzoeken inzien die tijdens uw ziekenhuisopname zijn gedaan. Klik op de blauwe knop in het tabblad uitslagen om deze aan de lijst met uitslagen toe te voegen. Door de huisarts aangevraagde onderzoeken die in het St Jansdal worden uitgevoerd, komen niet in MijnStJansdal. Deze uitslag gaat rechtstreeks naar uw huisarts.

Wat kan ik doen als ik de informatie in MijnStJansdal niet begrijp?

Wanneer u informatie in MijnStJansdal niet begrijpt, neemt u dan contact op met uw behandelaar of stel uw vraag door een bericht te sturen via MijnStJansdal.

 

Ik zie niet alle brieven in MijnStJansdal. Klopt dat?

In MijnStJansdal vindt u alleen brieven die vanaf 1 oktober 2016 verzonden zijn door behandelaars van het ziekenhuis. Brieven van vóór die datum en brieven van andere instellingen zijn niet zichtbaar in MijnStJansdal. Deze staan wel in uw medisch dossier en zijn door onze zorgverleners te raadplegen.

 

Waarom zijn bepaalde uitslagen niet te zien via MijnStJansdal?

In principe zijn alle uitslagen elektronisch beschikbaar in MijnStJansdal. Uitzondering zijn radiologie-uitslagen en enkele onderzoeken die uitgevoerd zijn door andere ziekenhuizen of instanties. Dit komt omdat er geen koppeling is met ons ziekenhuissysteem. Ook door de huisarts aangevraagde onderzoeken die in het St Jansdal worden uitgevoerd, komen niet in MijnStJansdal. Deze uitslag gaat rechtstreeks naar de huisarts.

 

Wat moet ik doen als bepaalde informatie in MijnStJansdal niet klopt?

De informatie in MijnStJansdal komt direct uit uw medische dossier van het ziekenhuis. Vraag tijdens uw volgende afspraak uw zorgverlener om eventuele onjuiste informatie te corrigeren. Uw informatie wordt bij elk bezoek bijgewerkt in uw medisch dossier.