l

Direct contact

Telefoonnummers

St Jansdal receptie (alle locaties)

0341 - 463911

Afsprakenbureau 

0341 - 463890

Poli-Apotheek St Jansdal

0341 - 435858

Helpdesk MijnStjansdal (8.30 - 12 u)

0341 - 463700

Medische hulp buiten kantoortijden

Bij levensbedreigende spoed

112

Harderwijk: Medicamus Spoedpost  

0900 - 341 0 341

Website: Medicamus Spoedpost

 

Lelystad: huisartsenpost Medrie  

0900 - 333 6 333

Website: Huisartenpost Lelystad

 

 

 

Verpleging-luisterend oor

Hoe krijg ik een account?

Hoe kan ik mij aanmelden voor MijnStJansdal?

U kunt vanaf huis een account aanmaken in enkele stappen. Dit kan met DigiD als u eerder in ons ziekenhuis bent geweest of een verwijzing heeft. Heel veel Nederlanders gebruiken DigiD voor allerlei overheidszaken. Download onze gratis app MyChart of ga naar www.mijnstjansdal.nl.  

 

 

Ik ontvang geen SMS bericht. Wat kan ik doen?

Dit kan meerdere oorzaken hebben, waarvoor verschillende oplossingen mogelijk zijn.

 

Het kan zijn dat uw mobiele nummer niet of verkeerd in ons systeem staat. Om dit te controleren kunt u contact opnemen via de mail: epd@stjansdal.nl. Wilt u toch liever een medewerker spreken? Van maandag t/m vrijdag zijn wij van 08.30 tot 12.00 uur telefonisch bereikbaar via 0341 - 46 3700.

 

Wilt u als u contact met ons opneemt uw patiëntnummer doorgeven? Dit nummer staat op uw patiëntenpas.

 

Het technische team kan nakijken wat de status van het bericht is (verzonden, afgeleverd, niet afgeleverd). Voor het afleveren van sms-berichten zijn wij daarnaast afhankelijk van de werking van de techniek van (uw) mobiele provider(s) en van de werking van uw mobiele toestel.

 

  • Uw mobiele telefoon heeft storing waardoor u geen sms ontvangt.
  • Het berichtengeheugen van de mobiele telefoon is vol, waardoor ook geen nieuwe sms’jes ontvangen kunnen worden.
  • Uw SIM kaart kan niet geactiveerd zijn. Als dit het geval is dan kunt u ook  niet bellen of gebeld worden op uw mobiele telefoon.
  • Het kan zijn dat er een storing is bij uw provider. Dit kan alleen voor u van toepassing zijn, maar ook voor alle gebruikers van die provider.
  • Er kan een soort spamfilter op de mobiele telefoon staan, die geen berichten accepteert van nummers die niet in het adresboek staan. Dit kan een app zijn of een standaard functionaliteit van de telefoon.

 

Let op: De berichten komen niet in Whatsapp of Telegram. U ontvangt sms berichten, waarvoor een speciale app op uw telefoon staat.

 

Wat kunt u zelf doen?

U kunt controleren of u met uw mobiele telefoon kunt bellen of gebeld kunt worden:

 

  • De mobiele telefoon opnieuw opstarten door de telefoon uit en aan te zetten.
  • U kunt vragen of iemand u een sms wilt sturen om te testen of dit bericht aankomt.
  • U kunt vragen of iemand die niet in uw adresboek staat u een sms wil sturen om te testen of dit bericht aankomt.
  • Uw sms-geheugen opschonen. Op bepaalde mobiele telefoons kunnen maar 20 berichten bewaard worden in het geheugen.

 

Mijn activatiecode werkt niet. Wat moet ik doen?

Om veiligheidsredenen verloopt uw activatiecode,die u in het ziekenhuis heeft gekregen, na 45 dagen.

 

Gebruik DigiD

Wilt u vanaf huis toegang krijgen tot uw dossier? Gebruik dan eenvoudig DigiD om een account aan te maken.Ga naar https://mijn.stjansdal.nl/.

 

Heb ik speciale apparatuur of computerprogramma’s nodig?

Voor het gebruik van MijnStJansdal is geen speciaal apparatuur of speciale computerprogramma’s nodig. Wat u wél nodig hebt is:

 

  • Een DigiD account om te gebruiken voor de inlog of het aanmaken van het account. 
  • Een smartphone als u MijnStJansdal via onze app MyChart wilt gebruiken.
  • Een pc, laptop of tablet (Apple of Android) en webbrowser als u MijnStJandal op internet wilt gebruiken.
  • Een internetverbinding.
  • Het programma Acrobat Reader om eventuele PDF-bijlagen te openen

Bekijkt u uw gegevens via een internetbrowser op uw smartphone, dan kan het zijn dat de weergave niet volledig is.

Wij raden u aan om dan gebruik te maken van onze app MyChart op uw mobiele telefoon.