l

Direct contact

Telefoonnummers

St Jansdal receptie (alle locaties)

0341 - 463911

Afsprakenbureau 

0341 - 463890

Poli-Apotheek St Jansdal

0341 - 435858

Helpdesk MijnStjansdal (8.30 - 12 u)

0341 - 463700

Medische hulp buiten kantoortijden

Bij levensbedreigende spoed

112

Harderwijk: Medicamus Spoedpost  

0900 - 341 0 341

Website: Medicamus Spoedpost

 

Lelystad: huisartsenpost Medrie  

0900 - 333 6 333

Website: Huisartenpost Lelystad

 

 

 

Bruikbare adviezen uit patiëntenenquêtes

Bruikbare adviezen uit patiëntenenquêtes

27 maart. Meningen van grote waarde. 

St Jansdal meet het hele jaar door ervaringen van patiënten. Deze meningen zijn van grote waarde voor het ziekenhuis. Het geeft namelijk mogelijkheden om te verbeteren, iets waar we altijd naar op zoek zijn. Dus of mensen nu tevreden of ontevreden zijn: we horen het graag!

Patiëntenraad niet verrast door bezuinigingen

De Patiëntenraad van ziekenhuis St Jansdal voorziet voor patiënten op dit moment nog weinig negatieve gevolgen bij de uitvoering van het plan ‘Fit voor de toekomst’. In dit plan kondigt het ziekenhuis een forse bezuiniging voor de komende jaren aan. De Patiëntenraad begrijpt dat de maatregelen nodig zijn om als ziekenhuis in de toekomst goede zorg te kunnen blijven verlenen.

Privacybeleid St Jansdal

Patiëntenraad positief over privacybeleid St Jansdal

De Patiëntenraad van ziekenhuis St Jansdal geeft een positief oordeel over de privacy voor patiënten. Kleine verbeteringen zijn mogelijk maar in het algemeen is er reden tot tevredenheid. Op het onderwerp privacy scoort het ziekenhuis ook bij externe onderzoeken hoog.

Patiëntenraad onderzoekt zorg kwetsbare ouderen

HARDERWIJK – Meer tijd bij de medisch specialist, betere informatie voor de patiënt en versterking van de privacy. Dat zijn enkele aanbevelingen die de Patiëntenraad van ziekenhuis St Jansdal doet naar aanleiding van een onderzoek in het ziekenhuis naar de zorg voor kwetsbare ouderen.

Patientenraad tevreden over resultaten

Patientenraad tevreden over resultaten

Meer aandacht voor wachttijden en wachtlijsten, betere doorgifte van informatie door specialisten aan huisartsen, en een veiliger route van de parkeergarage naar de hoofdingang van het ziekenhuis. Dat zijn enkele van de resultaten die de Patiëntenraad van St Jansdal vermeldt in haar jaarverslag over 2013.