MijnStJansdal. Uw zorg dichtbij.
Overal en op een moment dat het voor u uitkomt, kunt u MijnStJansdal openen. U kunt er eenvoudig en veilig uw zorgzaken zelf regelen. U houdt contact met uw zorgverlener(s) en heeft meer inzicht in uw gezondheidssituatie. Hierdoor kunt u samen betere keuzes maken.
MijnStJansdal kunt u op twee manieren gebruiken: via de website op uw computer of via de app op uw telefoon of tablet.
Inloggen met DigiD
Bent u patiënt in het StJansdal? Dan kunt u direct DigiD gebruiken om in te loggen in uw dossier. Lees de veel gestelde vragen over inloggen met DigiD op onze website.
Hoe werkt DigiD?
Er zijn meerdere manieren om DigiD te gebruiken: met een sms-controle, met de DigiD app, met een gebruikersnaam en wachtwoord of met een identiteitsbewijs (nieuw). U leest er meer over op de website van de overheid.
Voor een eenvoudige uitleg over DigiD gaat u naar digid.uabc.nl. De website legt het uit in meerdere talen.
Vragen of problemen met de app of met inloggen?
Heeft u problemen met het installeren van de app? Heeft u vragen over het gebruik van MijnStJansdal? Onze medewerkers van Digiplein / Helpdesk MijnStJansdal nemen graag de tijd om u te helpen met uw vraag of probleem.
U kunt hen bellen op telefoonnummer 0341 - 463700 (werkdagen 08.30-16.30 uur). Of mailen via mijn@stjansdal.nl. Of stop even bij hun balie in de centrale hal in Harderwijk en Lelystad. Neemt u dan uw telefoon of tablet direct mee?
Heeft u praktsiche vragen over het gebruik van een tablet, computer of app?
Loop eens binnen bij uw Bibliotheek. Zij hebben allen een Informatiepunt Digitale overheid. Zij helpen u gratis, u hoeft geen afspraak te maken en u hoeft geen lid te zijn van de bibliotheek.
Bibliotheek Noordwest Veluwe, Flevomeer Bibliotheek Lelystad en Dronten.