l

Direct contact

Telefoonnummers

St Jansdal receptie (alle locaties)

0341 - 463911

Afsprakenbureau 

0341 - 463890

Poli-Apotheek St Jansdal

0341 - 435858

Helpdesk MijnStjansdal (8.30 - 12 u)

0341 - 463700

Medische hulp buiten kantoortijden

Bij levensbedreigende spoed

112

Harderwijk: Medicamus Spoedpost  

0900 - 341 0 341

Website: Medicamus Spoedpost

 

Lelystad: huisartsenpost Medrie  

0900 - 333 6 333

Website: Huisartenpost Lelystad

 

 

 

controles aan bed - versie zonder oorbel

U kunt als patiënt van ons ziekenhuis via de cliëntenraad meepraten en meedenken over zo goed mogelijke zorg. De leden van de cliëntenraad behartigen de algemene patiëntenbelangen voor degenen die op de zorg van ziekenhuis St Jansdal zijn aangewezen. Voor individuele belangen, bijvoorbeeld uitingen van onvrede en klachten, kunt u contact op nemen met de klachtenfunctionaris.

Onze specialisten
Frans
Frans
Frans Deuring
Lid cliëntenraad
Joke
Joke
Joke Heinen
Lid cliëntenraad
Marjan
Marjan
Marjan Nieuwenhuis
Lid cliëntenraad
Charles
Charles
Charles Ramautar
Lid cliëntenraad
Aart Jan
Aart Jan Smits
Lid cliëntenraad
Jetty
Jetty
Jetty TerNapel
Lid cliëntenraad
Fred
Fred
Fred Zalm
Lid cliëntenraad
Thom
Thom Ummels
Lid cliëntenraad
St Jansdal heeft een 8,8 als rapportcijfer. 96% beveelt ons aan.
1541 beoordelingen
Bron: ZorgKaartNederland
Verpleegkundigen-dagopnames

Patiënten, medewerkers en bezoekers ervaren allen dat het St Jansdal een ziekenhuis is waar geldt: ’Je zorgt voor elkaar!’ Patiënten krijgen de service van een privékliniek, de veiligheid van een ziekenhuis en de geborgenheid van het St Jansdal. Vriendelijkheid, oprechte aandacht, duidelijke uitleg en adequate informatievoorziening zijn speerpunten. 

Ga naar ZorgKaartNederland.nl

Folders en Info

Wat wil de cliëntenraad?

De cliëntenraad heeft als zijn missie geformuleerd: Focus op het welbevinden van patiënten die met liefde en compassie de beste zorg in een helende omgeving ontvangen.

Wat doet de cliëntenraad?

Vanuit de belangen van de patiënt geeft de cliëntenraad adviezen aan de Raad van Bestuur van het ziekenhuis. Diverse onderwerpen zoals kwaliteit van de zorg, bejegening, veiligheid, voorlichting en bezoektijden komen aan bod. Het ziekenhuis heeft via de Raad van Bestuur de plicht om de cliëntenraad te informeren over veranderingen in het ziekenhuis. De cliëntenraad zal het ziekenhuisbeleid toetsen en waar nodig sturen in een richting die aan gerechtvaardigde wensen en behoeften van patiënten tegemoetkomt. Soms leest u in de regionale media iets over activiteiten van de cliëntenraad (voorheen Patiëntenraad of PaR).

Wie zitten er in de cliëntenraad?

De cliëntenraad bestaat uit diverse leden die geen directe binding met het ziekenhuis hebben. De leden hebben wel affiniteit met het ziekenhuis of de gezondheidszorg in het algemeen. Alle leden wonen in het verzorgingsgebied van het ziekenhuis en voelen zich daardoor betrokken bij de kwaliteit van de zorg van het St Jansdal. U kunt er op rekenen dat u bij de cliëntenraad altijd een luisterend oor zult vinden en u mag ervan verzekerd zijn dat de leden serieus en vertrouwelijk omgaan met uw wensen, opmerkingen, aanmerkingen en aanbevelingen.